Logo
EN

مجمع عمومی عادی سالیانه و عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برگزار شد.

یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

مجمع عمومی عادی سالیانه و عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، مربوط به سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور ۸۰.۵۸درصد سهامداران در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه خاتم برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، هیات‌رییسه این مجمع را که روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد، آقایان دکتر شهاب جوانمردی به‌عنوان رییس مجمع و مسیح تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان افشین کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نیز نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی، تشکیل دادند.

در این مجمع اهم فعالیت‌های شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال مالی۱۴۰۲، طی گزارشی به سمع و نظر سهامداران رسید؛ این گزارش نشان می‌دهد پی‌پاد توانسته سود ناخالص ۶۱۸ میلیارد تومانی را ثبت کند.

بررسی شاخص بازده دارایی ۲۲.۹درصدی نشان می‌دهد که پرداخت الکترونیک پاسارگاد توانسته جایگاه نخست را بین رقبای خود به‌دست آورد و در دو سال گذشته با تمرکز بر افزایش بهره‌وری و برخلاف روند نزولی صنعت، رشد قابل توجهی در حاشیه سودهای خود ثبت کند و حاشیه سود ناخالص ۱۳.۲۶درصد و حاشیه سود ۸.۱۷درصد را در عملکرد خود به نمایش بگذارد.

همچنین در این جلسه «موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود» به‌عنوان بازرس و حسابرسی قانونی این شرکت تعیین و روزنامه اطلاعات نیز به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت انتشار اخبار شرکت انتخاب شد. در پایان هم مقرر شد به ازای هر سهم ۷۰۰ ریال سود در میان سهامداران تقسیم شود.

در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد نیز در همان مکان برگزار شد.

این مجمع با دستور جلسه «انتخاب اعضای هیات‌مدیره شرکت» آغاز شد و اعضای هیات‌مدیره با رأی سهام‌داران انتخاب شدند.

براساس تصمیمات مجمع، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)، شرکت کاشفان نواندیش پارس، شرکت پیام‌آوران مدیریت ایرانیان، شرکت سکوی خلق آینده و شرکت توسعه زیست‌بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ‌پلاس) به‌عنوان هیات‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد انتخاب شدند.

شرکت‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات داده آرمان کیش و شرکت نرم‌افزاری داتیس آرین قشم (داتین) نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در این دو مجمع تمامی بندهای دستور جلسه اعلام‌شده با رأی حداکثری سهامداران این شرکت به تصویب رسید.

اخبار پیشنهادی