Logo
EN

تامین مالی طرح «دانش‌مان اینترنت اشیا» بر سکوی اینوستوران قرار گرفت

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

سکوی مالی «اینوستوران» از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد، فرصت سرمایه‌گذاری در طرح «دانش‌مان اینترنت اشیا» را فراهم کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، سکوی مالی «اینوستوران» که به‌صورت تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری جمعی یا کرادفاندینگ فعالیت می‌کند، طرح «دانش‌مان اینترنت اشیا» را برای تامین مالی روی سایت خود قرار داد.

«کرادفاندینگ» یکی از مدل‌های سرمایه‌گذاری کم‌ریسک و پرسود به‌شمار می‌رود که به‌صورت رسمی تحت نظارت شرکت فرابورس ایران است و اینوستوران مطابق با این مدل، فرصت‌های متنوع سرمایه‌گذاری را در اختیار سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی قرار می‌دهد.

آکادمی اینترنت اشیا «دانش‌مان» با هدف فرهنگ‌سازی دانش اینترنت اشیا و ایجاد بستر تخصصی آموزشی در زمینه اینترنت اشیا، فعالیت خود را از ابتدای سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. 

تمامی افراد حقیقی می‌توانند از مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ میلیون تومان در این طرح سرمایه‌گذاری کرده و سود سالانه ۴۲ درصد دریافت کنند. 

شرکت‌های حقوقی نیز در صورت تمایل می‌توانند از ۵۰۰ هزار تومان تا ۷میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان در این طرح سرمایه‌گذاری و سود سالانه ۴۲ درصد دریافت کنند.

هر سه‌ماه یک‌بار نیز ۱۰.۵درصد از سود تعیین‌شده به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود.

این سرمایه‌گذاری بسیار کم‌ریسک و مطمئن بوده و سرمایه‌گذاران، ضمانت پرداخت سرمایه خواهند داشت.

جزییات بیشتر درباره نحوه سرمایه‌گذاری در طرح «دانش‌مان اینترنت اشیا» در سایت اینوستوران قرار دارد.

برای سرمایه‌گذاران پس از اقدام به سرمایه‌گذاری آنلاین از طریق ثبت‌نام در سایت و با اتمام جمع‌آوری وجوه طرح، از طرف شرکت فرابورس ایران گواهی مشارکت صادر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی