Logo
EN

شهاب جوانمردی چهره ماندگار توسعه بازار اقتصاد دیجیتال به انتخاب عصر تراکنش

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

|

اشتراک‌گذاری

بازگشت به اتاق رسانه

«جایزه چهره ماندگار عصر تراکنش» به پاس توسعه بازار اقتصاد دیجیتال و اثرگذاری صنفی در صنعت فناوری‌های مالی کشور در سال ۱۴۰۲ ، به دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل گروه شرکت‌های فناپ اهدا شد. 

به گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، رویداد معرفی چهره‌ها، کسب‌وکارها و محصولات برگزیده فناوری مالی ایران (جایزه عصر تراکنش)، عصر روز دوشنبه ۱۴ اسفند جاری توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در باشگاه آجودانیه تهران برگزار شد و «جایزه چهره ماندگار عصر تراکنش» به پاس توسعه بازار اقتصاد دیجیتال و اثرگذاری صنفی، به دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل گروه شرکت‌های فناپ تعلق گرفت.

دکتر جوانمردی در این مراسم با بیان اینکه این تندیس یکی از بهترین جایزه‌هایی است که تاکنون دریافت کرده‌ام، گفت: این روزها اگر کسی روزنه‌ای به امید بگشاید، باید دستش را بوسید. اینکه دوستان ما در کارخانه نوآوری راه‌کار بهانه‌ای پیدا می‌کنند تا این محفل‌ها را برگزار کنند و روحیه ما را که در این کشور مانده‌ایم، زنده نگه می‌دارند، باارزش است.

همچنین در این مراسم جایزه چهره ماندگار عصر تراکنش در رشته توسعه بازار سخت‌افزارهای بانکی، به محمدعلی گوگانی مدیرعامل شرکت آدونیس اهدا شد.

وی در این مراسم دیدگاه باز و معرفی تمام زوایا و شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت و مالی را از نقاط قوت رسانه عصر تراکنش دانست و گفت: این رسانه توانسته‌ بدون یکجانبه‌گری، تمام فعالان حوزه را به جامعه معرفی کند. از این بابت از همه عزیزان و همکاران این رسانه تشکر می‌کنم و آرزو دارم حال حوزه پرداخت خوب شود و سال آتی سال بسیار خوبی برای همه فعالان این بخش باشد.

در این رویداد، جایزه عصر تراکنش در رشته مدیر منابع انسانی نیز به پاس توسعه برند کارفرمایی و مدیریت رشد سریع به سیدحامد حسینی‌نژاد، مدیر منابع انسانی شرکت داتین اهدا شد.

حسینی‌نژاد در رویداد جایزه عصر تراکنش گفت: این انتخاب باعث خوشحالی و افتخار من است‌. خوشحالی دیگر من پررنگ‌ترشدن حوزه منابع انسانی در فضای فین‌تک است که امیدوارم بتوانم سهمی در رشد این حوزه داشته باشم.

ماهنامه عصر تراکنش هرسال در ویژه‌نامه پایان سال خود، چهره‌ها، کسب‌و‌کارها و محصولات برگزیده‌‌ در بخش‌های گوناگون صنعت مالی را معرفی می‌کند و در رویداد «جایزه عصر تراکنش»، از تمامی منتخب‌های خود قدردانی کرده و به آن‌ها تندیس اهدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی